Bizon Rekord

Bizon Rekord – Można nazwać go krzyżówka Giganta z suprem. Wypełniał lukę pomiędzy tymi kombajnami. Jak na koniec lat 70 tych była to bardzo nowoczesna konstrukcja. Silnik w Rekordzie był identyczny jak w Suprze jedyna różnica to Turbo oraz obudowa chłodnicy. Która była samoczyszcząca, kombajny te miały jednak problemy z temperaturą często się grzały. Można było je usunąć zdejmując osłony silnika. Rekord tez był prostą konstrukcją prawie wszystko było w nim sterowane hydraulicznie. Technika Jazdy Warszawa to miejsce żeby poprawić umiejętności kierowcy, do tego dowiemy się jak wykonuje się usuwanie filtra, jak nam się popsuje auto to możemy udać się do miejsca jak wypożyczalnia samochodów Kraków, również będzie możliwa zmiana koloru auta.

W latach 90 tych Rekord doczekał się modernizacji kabina została wygłuszona podniesiono w ten sposób komfort pracy, zlikwidowano wady fabryczne zwiększając chłodnice i obudowę chłodnicy. Zmienił się także kolor bizonów z czerwonego na niebieski. W roku 2000 rekord przeżył następna modernizacje. Którą wprowadził już koncern CNH. Kabina stała się niezwykle komfortowa rekord spełniał już wszystkie normy. W kabinie zamontowaną dzojstick który sterował elektrozaworami, uszczelnienie kabiny spowodowało możliwość montowanie klimatyzacji. Bizon Rekord odszedł nie znacznie od swoich poprzedników i do sterowania podzespołami została wprowadzona elektronika. Zmieniono także cheder wzorowany na rozwiązaniach new hollanda.



Najnowsze komentarze
    Szukaj