Personel

Obsługa zatrudniona w serwisach ogumienia musi mieć odpowiednie kwalifikacje. Najchętniej przyjmowani są absolwenci szkół samochodowych. Oprócz umiejętności wykonywania swojej pracy kładzie się duży nacisk na komunikatywność i umiejętność porozumiewania się z ludźmi. Jest to spowodowane koniecznością bezpośredniego kontaktu z klientem. Grupa pracowników powinna tworzyć zgrany zespół. Kierownictwo często stosuje takie same ubrania robocze z logo firmy, co podnosi jej prestiż a przy okazji jest reklamą. Pracownicy otrzymują określony zakres obowiązków. Jest osoba, która prowadzi obsługę w biurze, pracownicy obsługujący klientów w warsztacie, a w przypadku firm prowadzących naprawy na miejscu zdarzenia, typuje się osoby pracujące poza terenem firmy – tak zwane naprawy wyjazdowe. Zakres proponowanych usług prowadzonych u klienta jest identyczny jak w warsztacie. Samochód, którym jedzie się do klienta wyposażony jest we wszystkie niezbędne narzędzia i maszyny. Usługi wyjazdowe świadczone są przez całą dobę. Wzrasta tutaj cena, gdyż trzeba doliczyć koszty dojazdu.



Najnowsze komentarze
    Szukaj