Praca w terenie

Wykonywanie usług serwisu opon poza siedzibą firmy jest korzystne zarówno dla klienta jak i dla właściciela. Klient nie musi w trasie szukać najbliższego serwisu, tylko wykonuje telefon i serwis przyjeżdża do niego sam. Natomiast właściciel, poprzez świadczenie usługi w szerszym zakresie zwiększa swój obrót, a co za tym idzie – powiększa się zysk. Część samochodów wyjeżdżających do pracy w terenie oznakowana jest logiem firmy. Daje to większą rozpoznawalność. Z reguły do klienta jedzie jeden pracownik. Samochód jest w pełni wyposażony we wszystkie niezbędne narzędzia i maszyny. Ponieważ wyważarka kół pracuje pod prądem, do klienta zabiera się nieco inną – z zasilaniem akumulatorowym. W porach, w których firma nie pracuje, dyżurny pracownik może oczekiwać na wezwanie we własnym domu. Musi jednak postawić w pobliżu swojego miejsca zamieszkania samochód, którym będzie jechał. Jest w pełnej dyspozycji po otrzymaniu telefonicznego wezwania. Warunki atmosferyczne, jakie panują na zewnątrz nie mają żadnego znaczenia.



Najnowsze komentarze
    Szukaj